Retourneren
Beschadigde, verkeerd, dubbel of te laat geleverde bestelling
Mocht uw bestelling onverhoopt beschadigd, verkeerd, dubbel of te laat geleverd zijn, dan vragen wij u om binnen drie werkdagen contact met ons op te nemen.
Retour sturen
U heeft uw bestelling altijd 14 dagen op zicht. In die periode kunt u de bestelling zonder opgaaf van reden retourneren (herroepingrecht).
Als u uw bestelling in deze periode wilt retourneren, dient u het retourformulier van de website in te vullen (zie hieronder).
Stuur het ingevulde retourformulier samen met de betreffende producten naar het adres, dat op het retourformulier vermeld staat.
LET OP: zonder een volledig ingevuld retourformulier kunnen wij uw retour NIET verwerken.
Indien u de gehele bestelling retourneert, ontvangt u zowel het aankoopbedrag als de verzendkosten retour. Indien u een gedeelte van de bestelling retourneert, ontvangt u het aankoopbedrag van de betreffende artikelen terug en vergoeden wij de verzendkosten niet.
Let op! Producten die speciaal voor u zijn besteld, zoals gepersonaliseerde producten of maatproducten zoals wandpanelen, vallen niet onder het herroepingsrecht.
Uw betaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket teruggestort.
Bij het retourneren ontvangt u in het postkantoor een verzendbewijs. Mocht het geretourneerde pakket zoek raken, is het via dat verzendbewijs voor ons mogelijk de retourzending op te sporen. Bewaar het goed, want zonder dat bewijs neemt MajesticAlly geen verantwoording op zich voor zoekgeraakte pakketten.
Kosten retourzending
We maken hierbij onderscheid in de reden van retourzending:
Klik op de knop "Retourformulier" hieronder om het formulier op te slaan op uw computer.
Print het vervolgens uit, vul het in en stuur het samen met de bevestigingsmail in het retourpakket op naar MajesticAlly.