2000+ producten uit voorraad bestellen
Oók unieke ontwerpen & grote aantallen
Gratis verzending vanaf 25,-

KLANTENSERVICE

1. Account
2. Bestellen
3. Betalen
4. Verzenden
5. Retourneren

 

1.  Account

Klik op onderstaande link om een account aan te maken.

 

Aanmaken van een account

 

 

Registratie

De door u ingevulde gegevens worden door MajesticAlly opgenomen in de mailinglist, zodat u regelmatig een mail krijgt over onze eigen producten. Mocht u hier bezwaar tegen hebben, dan verzoeken wij u om bij de eerstvolgende mail aan te geven dat u de mail niet meer wilt ontvangen.

 

Klik op onderstaande link om een nieuw wachtwoord aan te vragen:

Wachtwoord vergeten?

 

Als u uw persoonlijke gegevens wilt wijzigen kunt u op onderstaande link klikken:

Wijzigen van persoonlijke gegevens

 

2. Bestellen

 

Bestelprocedure

Bestelling annuleren

Korting

Winkels, kerken, gemeenten, jeugdgroepen, scholen, kinderclubs e.d. kunnen bij grotere bestellingen korting krijgen. Neem voor het plaatsen van de bestelling contact met ons op! Op reeds gedane bestellingen kunnen wij geen korting meer verlenen.

 

Buitenland

Bestellingen kunnen naar elk adres binnen Europa gestuurd worden.

Voor een bezorgadres buiten Europa vragen wij u contact met ons op te nemen.

 

3. Betalen

 

Een betaling doen

Als u gebruik maakt van internetbankieren kunt u veilig en snel via iDEAL betalen. Na het betalen klikt u op: ‘terug naar www.majestically.nl.’ Kijk voor meer informatie op www.ideal.nl/consument.

Wilt u geen gebruik maken van Ideal, dan kunt u uw bestelling via een overboeking betalen. U moet altijd vooruit betalen. We sturen uw bestelling pas op nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

 

Faktuur

Zodra je bestelling voltooid is, ontvang je per mail een bevestiging met de faktuur.

 

 

Betalingsherinnering

Mocht u na het plaatsen van een bestelling vergeten zijn te betalen, sturen wij u na verloop van tijd een betalingsherinnering via de mail. Indien u na een aantal herinneringen nog niet betaald heeft, zullen we uw bestelling annuleren. We informeren u daar altijd vooraf via de mail over.

 

5. Verzenden

 

Leveringstijd

Bestellingen die voor 13:00 uur gedaan en betaald zijn, worden diezelfde dag nog verzonden, tenzij door ons is aangegeven dat het produkt niet op voorraad is. Bestellingen die op vrijdag na 13:00 uur en in het weekend gedaan worden, worden op maandag verzonden. Al onze bestellingen worden via PostNL verzonden.

 

Levering meerdere artikelen

Als u meerdere artikelen tegelijk besteld, worden deze als een pakket verstuurd. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn sturen wij dit toe als het weer op voorraad is.

Er worden geen extra kosten berekend aan u voor deze handeling.

 

Vertraging

Mocht u na betaling uw bestelling niet binnen drie dagen in huis hebben, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

 

Verzend- en verpakkingskosten

De verzendkosten bedragen standaard 2,95 euro per bestelling.

Voor grote posters rekenen we een hoger bedrag ivm de verpakkingkosten en pakketkosten.

Bij een bestelling boven de € 25,- worden geen verzenkosten gerekend.

 

5. Retourneren

 

Beschadigde, verkeerd, dubbel of te laat geleverde bestelling

Mocht uw bestelling onverhoopt beschadigd, verkeerd, dubbel of te laat geleverd zijn, dan vragen wij u om binnen drie werkdagen contact met ons op te nemen.

 

Retour sturen

U heeft uw bestelling altijd 14 dagen op zicht (herroepingrecht). In die periode kunt u de bestelling zonder opgaaf van reden retourneren. Uw betaling wordt dan door ons binnen 30 dagen teruggestort. Als u uw bestelling in die periode wilt retourneren, dient u daarvoor eerst een retouraanvraag in te dienen via de mail of telefonisch. Voor een retourzending moet uw het  retourformulier ingevuld met de te retourneren artikelen naar ons toe te sturen. Indien uw aanvraag is gehonoreerd krijgt u per mail bericht. Deze mail is uw retourbewijs. U dient deze te printen en samen met het retourformulier met de bestelling mee retour sturen.

LET OP: zonder deze mail en een volledig ingevuld retourformulier kunnen wij uw retour NIET verwerken.

Bij het retourneren ontvangt u in het postkantoor een verzendbewijs. Mocht het geretourneerde pakket zoek raken, is het via dat verzendbewijs voor ons mogelijk de retourzending op te sporen. Bewaar het goed, want zonder dat bewijs neemt MajesticAlly geen verantwoording op zich voor zoekgeraakte pakketten.

 

Kosten retourzending

We maken hierbij onderscheid in de reden tot retourzending:

-   Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, zijn de kosten van de retourzending voor uw rekening. Als u de retourzending niet of onvoldoende gefrankeerd retour stuurt, zullen wij die kosten verrekenen met het door ons terug te betalen bedrag.

-   Indien u uw bestelling wilt retourneren omdat hij beschadigd, verkeerd, dubbel of te laat geleverd is, komen de retourkosten uiteraard wel voor onze rekening. Wel verzoeken wij u nadrukkelijk om in dat geval binnen drie werkdagen na de levering contact met ons op te nemen.