2000+ producten uit voorraad bestellen
Oók unieke ontwerpen & grote aantallen
Gratis verzending vanaf 29,95

KLANTENSERVICE

  1. Account
  2. Bestellen
  3. Betalen
  4. Verzenden
  5. Retourneren
  6. Contact Klantenservice 

1.  Account

Klik op onderstaande link om een account aan te maken.

Aanmaken van een account 

Registratie

De door u ingevulde gegevens worden door MajesticAlly opgenomen in de mailinglist, zodat u regelmatig een mail krijgt over onze eigen producten. Mocht u hier bezwaar tegen hebben, dan verzoeken wij u om bij de eerstvolgende mail aan te geven dat u de mail niet meer wilt ontvangen.

Klik op onderstaande link om een nieuw wachtwoord aan te vragen:

Wachtwoord vergeten?

 Als u uw persoonlijke gegevens wilt wijzigen kunt u op onderstaande link klikken:

Wijzigen van persoonlijke gegevens

 

2. Bestellen

Korting

Winkels, kerken, gemeenten, jeugdgroepen, scholen, kinderclubs e.d. kunnen bij grotere bestellingen korting krijgen. Neem voor het plaatsen van de bestelling contact met ons op! Op reeds gedane bestellingen kunnen wij geen korting meer verlenen.

Buitenland

Bestellingen kunnen naar elk adres binnen Europa gestuurd worden.

Voor een bezorgadres buiten Europa vragen wij u contact met ons op te nemen.

 

3. Betalen

Een betaling doen

Als u gebruik maakt van internetbankieren kunt u veilig en snel via iDEAL betalen. Na het betalen klikt u op: ‘terug naar www.majestically.nl.’ Kijk voor meer informatie op www.ideal.nl/consument.

Wilt u geen gebruik maken van Ideal, dan kunt u uw bestelling via een overboeking betalen. U moet altijd vooruit betalen. We sturen uw bestelling pas op nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

Faktuur

Zodra je bestelling voltooid is, ontvang je per mail een bevestiging met de faktuur. 

Betalingsherinnering

Mocht u na het plaatsen van een bestelling vergeten zijn te betalen, sturen wij u na verloop van tijd een betalingsherinnering via de mail. Indien u na een aantal herinneringen nog niet betaald heeft, zullen we uw bestelling annuleren. We informeren u daar altijd vooraf via de mail over.

 5. Verzenden

Leveringstijd

Bestellingen die voor 13:00 uur gedaan en betaald zijn, worden diezelfde dag nog verzonden, tenzij door ons is aangegeven dat het produkt niet op voorraad is. Bestellingen die op vrijdag na 13:00 uur en in het weekend gedaan worden, worden op maandag verzonden. Al onze bestellingen worden via PostNL verzonden.

Levering meerdere artikelen

Als u meerdere artikelen tegelijk besteld, worden deze als een pakket verstuurd. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn sturen wij dit toe als het weer op voorraad is.

Er worden geen extra kosten berekend aan u voor deze handeling.

Vertraging

Mocht u na betaling uw bestelling niet binnen drie dagen in huis hebben, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Verzend- en verpakkingskosten

De verzendkosten bedragen standaard 2,95 euro per bestelling.

Voor grote posters rekenen we een hoger bedrag ivm de verpakkingkosten en pakketkosten.

Bij een bestelling boven de € 25,- worden geen verzenkosten gerekend.

 

5. Retourneren

Beschadigde, verkeerd, dubbel of te laat geleverde bestelling

Mocht uw bestelling onverhoopt beschadigd, verkeerd, dubbel of te laat geleverd zijn, dan vragen wij u om binnen drie werkdagen contact met ons op te nemen. 

Retour sturen

U heeft uw bestelling altijd 14 dagen op zicht. In die periode kunt u de bestelling zonder opgaaf van reden retourneren (herroepingrecht).

Als u uw bestelling in deze periode wilt retourneren, dient u het retourformulier van de website in te vullen (zie bij 'Retourneren').

Stuur het ingevulde retourformulier samen met de betreffende producten naar het adres, dat op het retourformulier vermeld staat.

LET OP: zonder een volledig ingevuld retourformulier kunnen wij uw retour NIET verwerken.

Zie de pagina 'Retourneren' voor meer informatie en het retourformulier.

6. Contact Klantenservice

U kunt contact opnemen met onze klantenservice via email met het contactformulier